Klacht: wasmachine 2010 kapot geen garantie

op 17 april 2016 over Siemens in de categorie Electronica Merken

in 2010 wasmachine gekocht maar omdat ik me niet heb geregistreerd bij Siemens heb ik nu geen garantie. Hoe slecht kun je service bieden!!!
Ik ging in het verleden voor wat duurdere merken omdat ze langer mee gaan. Nu al een paar keer mijn neus gestoten.

Onderhoudsmonteur kan langskomen maar alleen tegen betaling, Helaas weet ik al dat er een nieuwe motor in moet en kan ik net zo goed een nieuwe wasmachine komen (goedkoopmerk dat ook 6 jaar meegaat).

Nieuwe machine die wel gewoon 10-15 jaar meegaat, zoals je mag verwachten van een degelijke wasmachine (die in aankoop boven gemiddeld is).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Paul Amsterdam

1 jaar geleden - Helaas is Siemens een organisatie dat haar klachten niet serieus neemt en dus ook niet eens reageert op mensen die de moeite nemen om klachten kenbaar te maken. Mijn enige conclusie is: Siemens is duur, Siemens heeft slechte kwaliteit, Siemens neemt haar klanten niet serieus, Siemens heeft een slechte klantenservice, Koop geen Siemens!!!

Reactie van de melder van de klacht Paul Amsterdam

7 maanden geleden - Helaas blijft Siemens een organisatie dat haar klachten niet serieus neemt en dus ook niet eens reageert op mensen die de moeite nemen om klachten kenbaar te maken. Waarvoor betaalt u bij aanschaf Siemens: 90% marketingkosten en overige onzin 10% materiaalkosten Het is dus veel beter om een goedkoper merk te kopen dat niet haar geld uitgeeft aan marketing!!

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Amsterdam