Klacht: was geld wolf

op 01 juni 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

ons klacht is nog steeds niet op gelost ,word elke maand nog steeds te veel er af gehouden .en je krijgt een dom antwoord terug via klacht. nl maar als je dan terug mailt dan hoor je weer niks en als je belt dan geven ze je gelijk dat er een fout is gemaakt en dat ze het in orden maken maar dat is nog steeds niet gebuurt .er word nu 19.95 per maand af gehouden terwijl de afspraak is 17.95 per maand voor basis hd pakket we hebben het deze maand terug gevorderd bij de bank maar vorige maand hebt u ook 19.95 af geschreven van mijn bank nr mijn voor stel is graag op papier wat er is af gesproken namelijk 17.95 voor basis pakket hd graag per brief ook beestige wand dit gaat nu al maanden fout bij u na velen malen bellen en mailen dus graag volgende maand graag 17.95 af boeken . deze maand neem ik aan dat er niks meer af geboekt word voor het vele bellen en mailen mvg

als het is opgelost zo als het is afgesproken

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 04 juni 2016 om 19:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Jansen,

Hartstikke begrijpelijk dat u het niet eens bent met het feit dat u 19,95 betaalt terwijl de afspraak is dat u 17,95 zou betalen. Ik heb meteen het een en ander voor u uitgezocht en het bleek dat de afspraak stond dat u 2 euro korting kreeg op uw abonnement, welke actief stond op het FamilieHD-pakket.

Het FamilieHD-pakket kost normaliter 21,95 en de korting van 2 euro ontving u dan ook. Nu begrijp ik uit uw bericht echter, dat u gebruik zou maken van het BasisHD-pakket. Waarschijnlijk is er in de communicatie iets niet helemaal goed gegaan, waarvoor in elk geval excuses.

Wat ik nu voor u heb geregeld is het volgende: per februari 2016 (het eerste contactmoment over deze zaak) heb ik uw abonnement met terugwerkende kracht omgezet naar het BasisHD-pakket van 19,95 met 2 euro korting, dus 17,95 in totaal. Dit is dan voor 12 maanden, dus tot en met februari 2017.

U kunt dit bericht als bevestiging aanschouwen en het is meteen omgezet in het systeem. Ik hoop dat ik het op deze manier allemaal adequaat voor u heb kunnen oplossen.

Ten slotte wil ik u veel kijkplezier wensen en natuurlijk een zonnig weekend.

Janet
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door malle piet