Klacht: warmte wisselaar defect.

op 17 september 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

donderdag 14-9-17.om 8.00.uur s ochtends om 8.30 monteur.
warmte wisselaar defect .onderdeel bestelt onderdeel op vrijdag niet aan gekomen. en gewoon niet bellen ik zelf kontak gezocht .

Dus probleem. heb het helen weekend cv op druk moeten houden word maandag 18-9-17 .gerepareerd dat heet 24 uur service ze weten helemaal niet wat 24 uur service leveren is.we zijn klaar met ze .daar…betalen ons geld niet voor.

als ze gewoon voor het wekend op hadden op gelost .

daar is nu te laat voor.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Breman Installatiegroep nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Breman Installatiegroep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Breman Installatiegroep

Heeft op 01 februari 2018 om 10:02 geantwoord

geachte heer/mevrouw Van Rijn, uw melding op deze plek hebben we direct door gestuurd naar de betreffende vestiging. Ook heb ik gevraagd of ze zo spoedig mogelijk contact met met u wilden opnemen. Ik ben benieuwd of het probleem inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Ik hoor graag even van u, met vriendelijke groet, Stefan, Breman.

Alle klachten die gemeld zijn door A van Rijn