Klacht: warme cola en haar in mn bigtasty

op 20 januari 2014 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik ga om 10 voor 10 vanavond naar macdonald elandstraat in den haag voor een lekker maal na het werken en bestel hier een groot mcnugget menu en een groot bigtasty menu ik word er op gewezen dat ze bijna dicht gaan en neem t eten mee bij thuiskomst doe ik mijn bigtasty open doe ik altijd een beetje extra mayonaise er op toen zag ik tot mijn schrik een lange blondje haar in mn burger zitten ik vind dit echt verschrikkelijk onhygiënisch en heb mijn burger ook gelijk weg gegooid toen.wil ik een slokje van mijn cola nemen is die prikloos warm en zonder ijs ik vind dit heel erg jammer ik kom graag bij McDonald’s maar Door dit soort dingen word dat wel vele minder

Ik weet niet aan wat voor oplossingen jullie doen ik vind t alleen echt heel vervelend dat als je op t laatste moment naar de Mac gaat je niet de kwaliteit krijg die je gewend ben mmisschien een vergoeding voor het ongemak want ik heb nu alsnog niet gegeten !!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tamaratheox