Klacht: wanprestatie

op 01 augustus 2017 over Studio1001 in de categorie Fotoservice

Fotostudio 1001 lijkt indrukwekkend, maar het is een studio van 10x niks!!! Op de website zie je een filmpje met medewerkers die daar helemaal niet werken. Eigenaar en zijn vrouw beheren alles en doen dit echt amateuristisch! Beste is niet eens een fotograaf..

Wij hebben een zwangerschapsshoot gepland op een vrijdagmiddag en daar aangekomen moesten wij bijna een uur wachten totdat zij klaren waren met een shoot. Extra geld in de automaat moeten gooien, maar goed dat kan gebeuren. Vervolgens shoot gedaan ( eigenaar is de fotograaf die de shoot deed, en de beste man was zeer gefrustreerd?? ) en ons is aangegeven dat de resultaten binnen een week ( moest nog allemaal bijgewerkt worden ) opgestuurd worden via mail.

Na een week niks gehoord en na 10 dagen zelf contact opgenomen en kreeg te horen dat het iets is uitgelopen, omdat het druk was en dat het binnen 2 dagen ons kant op zou komen.

Uiteindelijk de foto’s gekregen en dit zag er uit alsof ze waren genomen met een telefoon zo slecht. Achteraan gebeld en uitgelegd dat wij zeer teleurgesteld zijn in de resultaten en de beste meneer werd direct kwaad! Hij zei letterlijk: ja dit zeggen jullie, omdat jullie korting willen…

Wij hebben aangegeven er helemaal van af te zien en dat wij onze aanbetaling van 100,- euro die wij daar contact ( pin deed het niet werd aangegeven ) hebben overgemaakt terug willen, maar dit kon niet. Beste meneer geeft aan dat dit de minimale kosten zijn voor de shoot ongeacht of wij de foto’s willen of niet.

Ik ben radeloos, want ik heb een aanbetaling gedaan en onze tijd is weg en wij hebben geen foto’s. Graag oplossing!

ik wil mijn geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studio1001 over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ruudjevdmeer