Klacht: Wanneer worden mijn klachten nu eens serieus genomen door post.nl?

lara van Corler op 02 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goededag
Ik ben woedend op post.nl
Jullie nemen mijn klachten al 3 jaar niet serieus de klachten zijn ook NOOIT OPGELOST GEWEEST!
deze bezorger kan gewoon zijn gang blijven gaan vorige week donderdag heeft hij mijn pakje onterecht naar pick up point gebracht! hij stopte met zijn bus bij de flat stapte uit er is geen pakje uit zijn bus geweest dat hebben me vriend en ik gezien! hij stapte uit en deed briefjes in de brievenbussen bij meerdere bewoners dat we niet thuis waren hij heeft niet eens aangebeld! ik heb zowel beneden als boven bij mijn deur een bel en deze doen het allebei prima!
Ik ben het meer dan zat!
de bezorger is aangesproken en als gevolg daarvan heeft hij 30-11-2021 mijn pakje in de regen onbeheerd achter gelaten! pakje heeft vanaf 16.30 tot 21.00 in regen gelegen! onze buurman ging zijn hond uit laten en zag toen dat er een pakje bij ons voor de deur lag en heeft bij ons aangebeld!
het is werkelijk schandalig dat deze bezorger gewoon kan blijven door gaan! zonder dat er gevolgen voor hem zijn!
al 3 jaar lang zijn de gevolgen voor mij en het wordt steeds erger!
hij heeft me bedreigd en uitgescholden steekt zijn middelvinger op!
ik heb ook al vorige week een klacht gemeld en ook hier wordt niks mee gedaan hoelang moet ik nog klagen voor mijn klachten eens serieus worden genomen?
Ik krijg alleen maar standaard berichten van jullie terug.
Dat de bezorger zou worden aangesproken dit blijkt al 3 jaar lang niet te helpen!
ik wil dat er nu dan ook iets aan wordt gedaan het kan toch niet zo zijn dat deze bezorger gewoon zo kan door gaan en elke keer zegt dat hij zich niet kan vinden in mijn klachten en dat post.nl al 3 jaar lang zegt tegen mij niks aan de klachten te kunnen doen en te zullen doen!
het is toch niet normaal dit??

Ten 1e mij uitschelden
Ten 2e bedreigingen uiten!
ten 3e pakjes onterecht naar pick up point brengen terwijl ik gewoon thuis was en hij niet eens heeft aangebeld en er niet eens een pakje uit zijn bus is geweest hij stopt stapt uit doet briefje in de brievenbus en gaat er vandoor.

Ten 4e laat mijn pakjes onbeheerd achter in de algemene ruimte in de flat en in de lift en legt pakjes voor mijn deur neer zonder aan te bellen geen briefje in de brievenbus pakjes onbeheerd achter gelaten !
Ten 5e deze ellende duurt nu al 3 jaar lang voort en er is geen verbetering!

track en trace van 30-11-2021 3SDNNF482363443

track en trace van 3SDMDN012460597 en niet thuis code KG85956701 deze is van vorige week donderdag 25-11-2021

Ten 6e gaan deze klachten over de zelfde bezorger! hij moet nu eens voor altijd afgelopen zijn!

Ten 7e wil ik dat post.nl mij gaat bellen dat deze klachten aan de telefoon besproken gaan worden en dat er nu eens een oplossing gaat komen na 3 jaar lang klagen!

Ten 8e Voel ik me al 3 jaar niet gehoord en wordt ik gezien als leugenaar! ik ben er helemaal klaar mee dat ik niet serieus wordt genomen!

Ten 92 zijn mijn klachten in 3 jaar tijd nooit opgelost en nooit opgelost geweest!
Ten 10 e dat mijn klachten naar de hogere hand worden door gestuurd
Ten 11e hij laat pakjes onbeheerd achter zonder briefje in de brievenbus te doen ben al keer halve dag naar me pakje aan het zoeken geweest.
Ten 12e ben ik er erg bang voor dat hij nu pakjes ook retour afzender gaan sturen omdat hij boos is!

ten 13e deze bezorger toont heel aggersief gedrag! schelden en bedreigingen te uiten!

Ten 14 hoelang moet ik nog klachten indienen voor post.nl er eens iets serieus mee gaat doen? deze ellende duurt nu al3 jaar!
Ten 15e ik ben al 3 jaar lang de dupe en worden pakjes niet afgeleverd, pakjes worden voor de deur geleged zonder aan te bellen of krijg een briefje in de brievenbus dat ik niet thuis was terwijl ik wel thuis was!
ten 16e wil ik dat het voor nu en altijd wordt opgelost want dit kan zo niet langer door gaan!
Ten 17e dat deze bezorger me uit heeft staan lachten en zei dat de leiding gevende mij toch niet zou geloven en dat hij alles ging ontkennen en dat post.nl er dan lekker niks mee ging doen!

Ten 18e dat de leiding gevende zijn verandwoordelijkheid eens gaat nemen en dat mijn klachten nu eens worden aangepakt en deze bezorger er niet zomaar mee wegkomt

ten 19e ben ik al 3 jaar de dupe van al deze ellende!
ten 20e het aanspreken van deze bezorger blijkt al 3 jaar niet te helpen! hij gaat gewoon door het wordt steeds erger!
Ten 21e als ik klacht indien wil ik dat hier serieus mee wordt omgegaan en dat post.nl er nu dan ook werkelijk iets aan doet en zeker als het om de zelfde bezorger gaat
Ten 22e heeft hij een pakket van 1700 euro onbeheerd achter gelaten zonder briefje achter te laten ! er zaten medische artikelen in en er moest voor worden getekend en dat heeft hij toen zelf gedaan dat is dus valsheid in geschifte en is een strafbaar feit als dit nog eens gebeurd ga in aangifte doen! want dit mag volgens de wet niet!
U kunt mij het beste tussen 12-00 en 13.00 bellen dan ben ik bereikbaar
Ten 23ste durf ik geen pakjes meer te bestellen omdat deze bezorger zijn werk niet doet wat hij hoort te doen!

Dat deze bezorger per direct wordt ontslagen omdat aanspreken niet blijkt te helpen blijkt al 3 jaar lang niet te helpen
Ik wil worden gebeld door post,nl om mijn klachten aan de telefoon te bespreken.
dat er maat regels worden genomen op deze bezorger!
dat mijn klachten naar de hogere hand worden door gestuurd
dat de leiding gevende zijn verandwoordelijkheid eens gaat nemen en dat mijn klachten nu eens worden aangepakt en deze bezorger er niet zomaar mee wegkomt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 december 2021 om 12:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over onze dienstverlening. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Gezien uw klacht zal ik u een email sturen en tevens telefonisch gaan benaderen.

PostNL Klantenservice

lara van Corler

Heeft op 02 december 2021 om 14:43 geantwoord

ik heb u track en trace gestuurd het zijn 2 klachten over de
zelfde bezorger leest u mijn klacht nog eens goed na!
track en trace van 30-11-2021 3SDNNF482363443

het gaat om het pakket van 25-11-2021 en pakket van 30-11-2021

Alle klachten die gemeld zijn door lara van Corler