Klacht: Wandbord wel betaald maar niet geleverd.

op 23 augustus 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 mei bestelde ik een wandbord. Meteen ook betaald. De levertijd zou zo’ n 5 a 6 weken zijn. Toen deze periode verstreken was en ik het bord nog niet geleverd had gekregen ben ik begonnen met mailen. Steeds geen reactie. Uiteindelijk kreeg ik een reactie dat het bord uiterlijk 17 augustus! geleverd zou worden. Ik hoopte dat het toch nog goed zou komen. Het is nu 23 augustus en heb nog niets ontvangen. Op mijn mail wordt niet gereageerd. Ik ben denk ik opgelicht door dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Deze week het bord geleverd krijgen, zoniet wil ik natuurlijk mojn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MargotS