Klacht: Wandbord nooit ontvangen

op 14 juni 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9 weken geleden is mijn vader overleden.
Ik wilde een mooi aandenken aan hem en heb toen bij Dycla Living in dordrecht een mooi wandbord met een hele mooie tekst besteld en betaald.
De aanschafprijs was 49.90 inclusief verzendkosten.
De levertijd zou 4 tot 6 weken zijn,maar na die tijd nog niets ontvangen.
Ook geen enkele reactie van Ramona stal,de eigenaresse van de winkel.
Ik heb toen enige tientallen keren gebeld maar geen enkel gehoor.
Er wordt ook op geen enkele manier gereageerd op mailtjes.
En tot mijn grote schrik heb ik op google meer reacties gevonden van mensen die bedonderd zijn.
4 familieleden van mij hebben ook diverse aandenkens besteld en ook zij horen helemaal niets meer van deze Ramona Stal en zijn blijkbaar ook hun geld kwijt.
I

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug,het bord wil ik niet meer ontvangen.

Bericht van Dycla Living

5 maanden geleden - Uw aankoopbedrag hebben we inmiddels teruggestort op uw rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dycla Living in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Armanda hillebrand