Klacht: Wandbord niet geleverd

op 16 juni 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim 8 weken geleden een wandbord besteld. Zou max. 6 weken duren. Meerdere keren gebeld en gemaild, maar geen reactie. Had deze klacht vorige week ook al geplaatst, maar is er ineens afgehaald?? Dan nog maar een poging.

Gewenste Oplossing:

Reactie wanneer wandbord geleverd wordt, anders geld terug!!

Reactie van de melder van de klacht alegna81

1 maand geleden - Gisteren m'n wandbord ontvangen, Heel mooi,blij mee! Wel jammer dat er niets bijzit om deze op te hangen. Graag wil ik doorgeven dat het heel belangrijk is om te communiceren over de vordering van de levering. Dit voorkomt een hoop negatieve publiciteit, irritatie en wantrouwen. Op deze manier kun je geen klanten behouden. Bij mij is het in ieder geval goed afgelopen en heb een mooi wandbord. Ik hoop dat het voor de andere klanten ook goedkomt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dycla Living in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door alegna81