Klacht: wanbetaling

op 21 juni 2016 over Unigarant in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een mail met een betaling achterstand terwijl ere nooit een brief hierover is geweest nog een mail en ik zie dat ik de dag ervoor mijn verzekering is beeindigd wegens wanbetaling.
Begin van de avond is er contact geweest en zij vinden dat ik de kosten voor de aanmaning etc dan maar op de post moet verhalen.

Gewenste Oplossing:

Ik had graag dat ze mij een brief hadden gestuurd aangetekend zodat ik kan reageren of een mail met lees bevestiging hadden gestuurd zodat ik wist dat ik vergeten was te betalen en dat er een gewone oplossing gevonden kon worden i.p.v. plotseling beeindigen verzekering

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

Bericht van Unigarant

7 maanden geleden - Geachte heer Matteman, Hierbij bevestigen wij dat uw klacht in goede orde is ontvangen en geregistreerd staat. Uw klacht wordt door onze afdeling Kwaliteit en Klantenservice zorgvuldig beoordeeld en behandeld. Wij streven ernaar u binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. Bij complexe zaken is dat helaas niet altijd mogelijk. Is dit het geval, dan stellen wij u daarvan tijdig op de hoogte. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen Afdeling Klachtenmanagement

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unigarant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unigarant

Heeft op 04 juli 2016 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rick131052