Klacht: wanbetaling

op 21 juni 2016 over Unigarant in de categorie Verzekering

Ik krijg een mail met een betaling achterstand terwijl ere nooit een brief hierover is geweest nog een mail en ik zie dat ik de dag ervoor mijn verzekering is beeindigd wegens wanbetaling.
Begin van de avond is er contact geweest en zij vinden dat ik de kosten voor de aanmaning etc dan maar op de post moet verhalen.

Ik had graag dat ze mij een brief hadden gestuurd aangetekend zodat ik kan reageren of een mail met lees bevestiging hadden gestuurd zodat ik wist dat ik vergeten was te betalen en dat er een gewone oplossing gevonden kon worden i.p.v. plotseling beeindigen verzekering

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

Bericht van Unigarant

7 maanden geleden - Geachte heer Matteman, Hierbij bevestigen wij dat uw klacht in goede orde is ontvangen en geregistreerd staat. Uw klacht wordt door onze afdeling Kwaliteit en Klantenservice zorgvuldig beoordeeld en behandeld. Wij streven ernaar u binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. Bij complexe zaken is dat helaas niet altijd mogelijk. Is dit het geval, dan stellen wij u daarvan tijdig op de hoogte. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen Afdeling Klachtenmanagement

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unigarant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unigarant

Heeft op 04 juli 2016 om 08:41 geantwoord