Klacht: Wanbeleid vereniging van eigenaren

op 27 april 2017 over De Horst in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15-12-2016 heeft deze VvE beheerder nieuwe dakventilatoren geplaatst. Ik woon op de bovenste verdieping van het complex en heb nu al 5 maanden last van geluidsoverlast. De 10 jaar daarvoor (ik woon er sinds 2006) heb ik nooit last gehad. De Horst doet niks om het op te lossen. Ze schakelen geen deskundige in, ze reageren niet op emails, ze komen afspraken en beloften niet na enz. Vorige maand heb ik een deadline gesteld; als de problemen 30-04 niet zijn verholpen start ik een rechtszaak. De Horst is een zeer onprofessioneel en onbetrouwbaar bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Er moet een deskundige komen om te beoordelen of het systeem wel deugt en hoe het systeem geïsoleerd moet worden. Ik wil geen geluidsoverlast meer ervaren. Het rapport van de deskundige moet bindend zijn. Daarnaast wil dat het contract met De Horst ontbonden wordt en dat er een nieuwe beheerder wordt gezocht. Ook wil ik een schadevergoeding van € 2000 voor het opzettelijk verstoren van mijn woongenot wegens wanbeleid.

Alle klachten die gemeld zijn door laurentvisser