Klacht: walibi uitgestuurd

op 10 oktober 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

ik ben met 2 vrienden afgelopen zaterdag naar walibi fright nights geweest. wij hadden entree tickets , fast lane brons , the clinic en 2 hounted housses. toen wij bij the clinic 18:15 aankwamen zij de medewerkster dat wij om 19:15 terug moesten komen, ok dat vonden wij geen probleem. echter aangekomen om 19:15 werd ons de toegang geweigerd door een andere medewerker. Dit zou zijn omdat 1 van ons dronken was. Toen wij zeiden dat dit niet zo was, beschuldigde hij ineens dat wij 2 dronken waren en die ander ineens niet. hij zei ga maar naar de guest service, na dit gedaan te hebben omdat wij het er niet mee eens zijn en ons geld terug wilden , of later alsnog in de clinic wilden gaan. moesten we wachten op hogere hand, dit bleek beveiliging te zijn. ze wilden ons niet tegemoet komen en moesten zelfs het park verlaten. wij hebben gezegd dat wij hier natuurlijk niet akkoord mee wilden gaan en graag een blaastest als bewijs wilden doen. de politie kwam , maar wou ons geen blaastest afnemen. en zei verder ook niet veel. wij hebben alles opgenomen hoe deze beveiliging te werk gaat. ook de politie hebben wij opgenomen die duidelijk zegt dat wij absoluut niet dronken overkomen. wij zijn maar in 1 attractie geweest en mochten ons avondje uit ook niet voortzetten. wij willen graag alsnog ons avondje uit hebben en anders graag ons geld terug inclusief benzine geldt.

dat wij alle 3 alsnog onze avond uit kunnen naar walibi fright nights, inclusief alles wat wij bijgeboekt hebben. 3x entree fright nights, fast lane brons 3x. the clinic 3x. jefferson manor 3x en psyco shock 3x. ons benzine geldt willen wij uiteraard ook hebben omdat wij geen gebruik hebben kunnen maken van walibi fright nights.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door naomi sleebos