Klacht: Walibi fright night

op 28 september 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn gewonnen tickets voor walibi fright night gereserveerd voor 21 oktober. Toen stond er dus dat ik het kaartje moest scannen bij de poort . Maar er stond nergens dat ik hem kon uitprinten. Toen klikte ik op terug maar toen ging de pagina weer hellemaal naar het begin. En nu staat er dat ik de ticket al heb gebruikt . Dus nu ik gewoon 53 weg. Dat is niet de bedoeling

Gewenste Oplossing:

Dat ik toch een oplossing krijg om naar fright night te gaan. En niet dat mijn geld zi weg is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 oktober 2016 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Boelens,

Naar aanleiding van uw vraag hierbij een terugkoppeling.
Wij zien dat u inmiddels contact heeft gehad met Walibi zelf.
Wij gaan er dan ook van uit dat het is gelukt om de kaartjes te reserveren en te downloaden.
Wij hopen dat jullie een top dag/avond hebben gehad bij Fright night.

Met vriendelijke groet,

Sabine Webcare
Vakantieveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Melissaboelens123