Klacht: Walgelijke reclame over gescheiden ouders

op 24 december 2017 over Plus in de categorie Supermarkten

Laatste keer dat ik ooit nog in een plus supermarkt kom ps stichting Mgtow. Men going ther OWN way . Bij deze wil ik mijn bezwaar indienen tegen uw reclame filmpje waarin u gescheiden ouders uitbeeld en een meisje dat dan een cadeautje voor haar vader neerlegt .waarna alles weer even koek en ei is. De echte situaties zijn echter heel anders. En ik en met mij vele en dan ook vele gescheiden mannen ergere zich mateloos aan de door u geschetste situatie. Als de situatie nu is omgedraaid zou worden en niet de vrouw met haar nieuwe loverboy wordt uitgebeeld maar de vader met zijn nieuwe vriendin met opgeblazen tieten. Dan denk ik dat uw mailbox ontploft,!

Als er een nieuw filmpje komt waarin de vrouw op een flatje drie hoog achter zit en de vader nog in zijn eigen (meestal met kei en kei hard werken) verdiende vrijstaande woning zit. Met zijn nieuwe vriendin en dat de vrouw dan als een schoothondje aanbelt, Maar ik denk niet dat de plus dat aandurft want dan worden ze meteen aangeklaagd door talloze feministische organisaties!!!! Wanneer houdt dit nu eens een keer op.?? Als er een reclame filmpje op tv komt over kindermishandeling dan hoor je dan een keiharde schreeuwende mannenstem en deuren dichtknallen en dan een zachte vriendelijke vrouwenstem kindermishandeling Meldt het. De echte situaties zijn echter heel anders. 50 procent van geestelijke en lichamelijke mishandeling komt van vrouwen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Plus stop hiermee u begeeft zich op een pad waar u absoluut geen kaas van gegeten hebt de werkelijke wereld steek veel en dan ook veeeeeeeeeel anders in elkaar . Ben echt heeeeeeel boos.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boos heel boos