Klacht: Wakiki veel te klein voor 6 personen

op 20 augustus 2017 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Wij hadden vorige week 9 dagen geboekt op een camping bij de boden sees orsingen nenzingen. Wij ouders met 2 Kids van 13 en 14 en opa en oma. De Wakiki moet een zeer luxe stacaravan zijn voor 4 volwassenen en 2 Kids. Bij aankomst schrokken we ons rot. Opa en oma in de ouder slaapkamer en wij in de andere 2 bezemkasten. Mijn man sliep met de deur open omdat hij zijn benen niet kwijt kon op bed dus staken ze buiten de deur. Het was ook niet mogelijk om je in je slaapkast omgeving kleden omdat het vol stond met bed. Je broek moest je ook buiten de wc omhooggevallen doen omdat het in de wc te krap was. Ik heb gebeld met vancansoleil maar die willen niks voor mij doen. Uiteindelijk zijn mijn ouders 3 dagen eerder weg gegaan en wij 2 dagen eerder omdat het niet leuk was. Gewoon echt te klein.

Ik zou graag een deel van mijn geld terug willen omdat we door hun toedoen eerder zijn weggegaan. Ze hadden het ook kunnen oplossen toen we daar nog waren en ik hun belde.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rimanibi