Klacht: wachtwoord

op 14 januari 2014 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Ik vraag tot ik weet niet hoe vaak mijn wachtwoord op,krijg ik iedere keer een bevestiging dat ik de link kan aanklikken
wat normaal een blauwe strook geeft wat je dan aanklikt en je kan dan je wachtwoord krijgen maar als dat niet lukt moet je het bericht kopieren naar je adres balk , maar dat is nu net iets waar ik niet om vraag en wat ook niet in mijn mogelijkheid ligt om dat te doen want op deze manier kan ik nooit een weekend of hotel voor langere tijd boeken

Dat ik het gelijk kan aan klikken om mijn wachtwoord te krijgen als ik die vergeten ben op het blauwe gedeelte in de link.

actievandedag.nl

Heeft op 11 maart 2014 om 15:53 geantwoord

gevraagd contact op te nemn

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

Bericht van actievandedag.nl

3 jaren geleden - Beste Anne, Onze excuses voor deze late reactie. Het is niet duidelijk waarom u uw wachtwoord niet kunt opvragen. Wij raden daarom aan contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-2826333. Wij kunnen u telefonisch beter verder helpen. Met vriendelijke groet, ActievandeDag

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door anne.kuik@kpnmail.nl