Klacht: Wachttijden handbagage controle Schengen

op 27 april 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

19 April jl vlucht naar Berlijn (Schengen gebied). Vlucht vertrekt om 12:30uur.
Wij hebben een uur in de rij gestaan voor de handbagage controle samen met nog 200 mensen. Na controle moesten wij van 1A naar Gate D62 een behoorlijke afstand. Onderweg een vrouw alleen met 1 kinderwagen plus kind van 5 jaar die hollend in paniek (om vlucht te missen) op weg was naar D66. Of ze het ghaald heeft is onbekend. Schiphol is totaal verkeerd bezig. Hier betekend groei achteruitgang. Schiphol dient ervoor te zorgen dat zij op alle fronten de capaciteiten heeft voor groei van passagiers aantallen. Je kan niet verlangen van je klanten voor een vlucht van 1 uur 3 uur van te voren aanwezig te zijn. Persoonlijk overweeg ik nu alternatieve vervoersmogelijkheden. Eigen auto of trein. Ook buitenlandse bezoekers zullen wellicht voor andere luchthavens kiezen.

Schiphol heeft geen blik met beveiligingsmedewerkers die zij kunnen opentrekken. Echter dit probleem speelt al langer dus zij hebben tijd gehad om met een oplosisng te komen. Laat de groei wensen los en los dit probleem eens en voor altijd op.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 4March