Klacht: wachttijden

op 18 augustus 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Wij zijn gisteren met 2 gezinnen(8 personen) naar Walibi geweest. Onze eerste indruk was erg goed,alles zag er keurig uit ook de eettentjes waren erg verzorgt.Het enige waar we ons ontzettend aan geërgerd hebben waren de wachttijden. 2 a 3 uur per attractie. De grootste oorzaak waren de VIP kaarten. Ik snap dat het voor jullie extra inkomsten zijn maar voor de”gewoon” betalende bezoeker die zich dit niet kan veroorloven is dit een regelrechte doorn in het oog.We hebben over de hele dag 4 attracties kunnen doen. 9 euro per attractie is wel erg duur. Dat gehandicapte mensen via een andere ingang voor mogen vind ik logisch die mensen hebben extra tijd nodig.maar die Vip kaarten vind ik absurd. Doe dan Vip kaarten alleen op bepaalde dagen en geef dan ook duidelijk aan dat het een vip dag is zodat gewone bezoekers zelf de keus kunnen maken of ze dit risico willen nemen of niet.( ook op het park in de wachtrijen hoorde we heel veel reacties van mensen die hierover klaagden)

Zoals ik al hierboven aangaf is het misschien een mogelijkheid om bepaalde dagen met vip kaarten in te voeren en dat duidelijk aan te geven(ook op de internetsite) zodat andere bezoekers de keuze kunnen maken om wel of niet te gaan. en ik hoop op een positieve reactie van jullie kant.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda van Reede