Klacht: Wachttijd kassa

op 13 juli 2016 over Deen in de categorie Supermarkten

Kom al jaren bij Deen, maar ga nu echt op zoek naar andere super. Ik erger me blauw aan de wachttijden bij de kassa. Er zijn standaard te weinig kassa’s open en het duurt eeuwen voor er bij lange rijen personeel wordt opgetrommeld, meestal moet je dat zelf aangeven. Zo ook vanavond. Heerlijk rustig in de winkel, maar 1 kassa open. 15 minuten in de rij gestaan die steeds langer werd. Uiteindelijk werd Dennis opgeroepen, maar die kwam maar niet. Ondertussen gaat iemand op zijn dooie akkertjes mandjes ophalen. Zij mag waarschijnlijk niet achter de kassa, maar je hebt wel zoiets van: ga eens echt iets nuttig doen.
En geloof me veel mensen stonden te mopperen en beaamde dat het een bekend verschijnsel is. Is dit slecht management of een vorm van bezuinigen, vraag ik me af. Hoe dan ook, ik heb er geen zin meer in.

Ik ben tevreden als er genoeg kassa\\\' s open zijn of in ieder geval beter geanticipeerd wordt op de wachtrijen voor de kassa. Fijn zou ook zijn als de caissière wat meer doorwerkt en meer aandacht heeft voor jou als klant (in plaats van een collega of bekende).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:11 geantwoord

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw betrokkenheid wordt zeer op prijs gesteld.
Wat vervelend om te horen dat de wachtrij voor de kassa zo lang was en dat er niets aan gedaan werd . Wij hebben uw reactie overgenomen in ons eigen klanten reactie systeem en doorgestuurd naar de bedrijfsleider van uw filiaal.
De bedrijfsleider gaat contact met u opnemen. Groet, Team Deen Online, Brigitte

Alle klachten die gemeld zijn door M23