Klacht: Wachtrijen

Cok op 08 december 2021 over GGD in de categorie Zorginstellingen

Maandagmiddag 6 december netjes op mijn afspraak om 14.40 aanwezig in Leiden.Komen we er aan fietsen een rij van hier tot gunter.ggd medewerker meld zet snel u fietsen neer dan kan u plaats nemen in de rij.He achter deze lange rij(80jaar)ik heb een afspraak gemaakt zegt hij doodleuk al deze mensen hebben een afspraak gemaakt.Dit is toch niet normaal dat je boven de 80 jaar gewoon meer als een halfuur in de kou 4graden zolang moet gaan staan wachten.Nu komt het achter ons komt een jongen ongevaccineerd maar mag zo daarnaar toekomen aansluiten in de zelfde rij omdat ze vaccinaties over hebben en blij zijn dat hun nu wel gevaccineerd willen worden.Geen wonder dus dat het op deze manier uit gaat lopen voor de mensen met een gemaakte afspraak.Waarom niet na 4 uur bv voor ongevaccineerde die nu ineens wel willen gebruik maken..Het is maaar een tip.WB Wouters

Lees hier boven dat kan anders geregeld worden lijkt mij .Nu worden juist snotneuzen enz opgelopen hierdoor.Ach wat maakt dat uit sluiten we hun nog een poosje op.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GGD

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GGD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cok