Klacht: Wachtijd SNS klantenservice

op 12 september 2017 over SNS Bank in de categorie Banken

Voor een klant gedreven bedrijf dat volledig omgegaan naar E-commerce is het belangrijk om goed bereikbaar te zijn, de wachttijd die ik op 12-09-2017 16:50 heb ervaren van 7 minuten vindt ik erg lang en onacceptabel voor de hedendaagse service.

Het lijkt mij wenselijk om op drukke momenten capaciteit bij te schakelen zodat mensen niet zo lang hoeven te wachten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

Bericht van SNS Bank

8 maanden geleden - Goedemorgen KoKKel, Balen dat je zo lang hebt moeten wachten. Via deze weg behandelen we geen klachten. Je dient je klacht rechtstreeks in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Reactie van de melder van de klacht KoKKeL

8 maanden geleden - Beste SNS Bank, Het is spijtig dat jullie als organisatie niks doen met feedback dat door jullie klant gegeven wordt. Het is begrijpbaar dat jullie als dergelijke organisatie als SNS Bank klachten buiten een publiekelijk zichtbaar medium willen afhandelen. Echter vindt ik het belangrijk om dat niet te doen om een goed publiekelijk beeld te geven voor eventueel ander (potentiële) klanten. Veelal is het beeld; wie werkt maakt fouten, het typeert een organisatie of persoon hoe zie hier op handelen. Helaas i.p.v. te stellen dat de feedback binnen is gekomen en meegenomen gaat worden kiest u ervoor om dit alleen in een privé sfeer op te nemen. Dit is spijtig en een gemiste kans, dit zal jullie als organisatie ook zo typeren. Groet, KoKKeL (Klant)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KoKKeL