Klacht: Wachten, wachten en nog eens wachten….

op 29 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

De hele dag zit ik al te wachten op de TV die ik bij Wehkamp heb besteld! Nadat ik afgelopen vrijdag geen tv heb ontvangen bleek Dynalogic niet bij mij aan de deur te zijn geweest terwijl ze dat wel zeiden. Nadat ik gisteren naar Wehkamp belde heb ik een hele vriendelijke medewerkster aan de lijn gehad en zij heeft me een nieuwe tv gestuurd die ik vandaag geleverd zou krijgen… Via de link van Dynalogic heb ik gisteren aangegeven de tv graag tussen 11:00 uur en 15:00 uur vandaag te ontvangen. Vanmorgen kreeg ik een sms met de mededeling dat de koerier tussen 11:45 uur en 13:45 uur bij mij zou zijn… Ik heb niemand gezien. Nadat ik met Dynalogic gebeld had kreeg ik de mededeling dat de chauffeur on 14:20 uur aanwezig zou zijn, dit werd bevestigd per sms. Inmiddels is het 17:15 uur en heb ik nog 3 keer contact opgenomen, ik kreeg 3 keer de mededeling dat ze geen contact kregen met de chauffeur en dat ik gebeld zou worden zodra ze iets van hem hoorde… Ik hoor maar niets… Ik heb 2 keer verlof genomen op m’n werk om thuis te zijn voor de koerier, het lijkt erop dat het weer voor niets is geweest! Kunnen jullie nog iets betekenen? Ik zou toch graag vandaag m’n tv hebben aangezien ik de oude vandaag heb verkocht!

Danny Huijbers

Ik ben te tevreden als ik mijn pakket zoals afgesproken vandaag ontvang!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 01 juli 2016 om 10:55 geantwoord

Goedemorgen meneer Huijbers,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zie ik dat de koerier vertraging had betreft uw levering d.d. 29-06-2016. Ik zie dat het pakket succesvol is geleverd.

Ik wil u toch onze excuses aanbieden voor het ongemak en de vertraging.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebbenn.

Renate
Wecare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door DannyHuijbers