Klacht: Wachten net zolang met geen reactie geven zodat ze je kunnen aanmelden bij een incassobureau !!!!

op 05 april 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

In Januari heb ik een product gewonnen via vakantieveilingen.nl Echter scheint er een incasso niet goed gegaan te zijn ( dit is mij volledig ontgaan ? ) Er is aangegeven dat er een 2e poging gedaan zou worden. Ik heb 1x mail contact gehad hierover en kon de gewonnen veiling betalen via IDEAL. DDit wilde ik ook doen echter kreeg ik steeds de ,elding dat dit niet mogelijk was omdat het product al was betaald ? ik heb meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met iemand van vakantieveilingen.com heb gebeld en gemaild, maar krijg nergens netjes antwoord op. Nou kijk ik toevallig op mijn veilingen, en zie ik tot mijn verbazing dat het is uitgegeven aan een icassobureau ! ik vind dit erg klant onvriendelijk ! zo worden mensen onnodig op kosten gejaagd. Terwijl ik verschillende malen heb aangegeven dat ik mijn gewonnen veiling wil betalen !!! hoe vaak moet je hierom vragen ?

ik wil graag dat het incassobureau van mijn veiling wordt afgehaald ! en eventueel een andere gepaste oplossing .....????

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Vakantieveilingen.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Vriendelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij via [email protected] het mailadres waarmee u bij ons geregistreerd staat. We helpen u dan graag verder! We wensen u verder een fijne avond.Met vriendelijke groet, Shakira – Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Elinesss