Klacht: Wachten

op 10 augustus 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Wij waren afgelopen maandag bij mc donalds steenwijk. Hier hadden wij 2 grote menus besteld kregen gelijk ons drinken mee en de rest zou nagebracht worden. Na lang wachten kregen wij de burgers maar zonder friet die zou er zo aankomen. Toen wij de burgers op hadden was ons patat er nog niet en hebben nog weer even moeten wachten. Toen uiteindelijk het patat kwam gaf de vriendelijke medewerkster aan dat wij straks een ijsje op hun kosten mogen uitzoeken (mocht alles zijn heeft ze nog gezegt) Wij denk super lief! Dus komen wij bij de kassa om een ijsje uit te zoeken (bij een medewerkster in opleiding) Moest zij even vragen hoe ze dit op de kassa moet aanslaan. Wij kregen vervolgens de mededeling dat wij alleen een ijshoorntje mochten krijgen. Op dat moment komt de medewerkster die ons een ijsje (mochten kiezen welke) had aangeboden erbij en zegt: ze mogen gewoon uitkiezen welke… Daarop zegt weer een andere medewerkster nee alleen het ijshoorntje mag. Wij hebben dit afgewezen en zijn (nog teleurgestelder dan dat wij al waren) weg gegaan.

Als ze gelijk hadden gezegt bij het aanbieden van een ijsje jullie mogen zo een ijshoorntje ophalen bij de kassa op onze kosten was dit prima geweest, Nu dus niet omdat ze tot 2 keer toe hebben gezegt dat wij zelf 1 mochten uitzoeken en daar dus niks van blijkt te kloppen. En dus zijn blij gemaakt met een dooie mus

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door -Domini-