Klacht: Wachten

op 15 januari 2014 over coolstuff4kids.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Op 2 januari hebben wij een tenue van ajax besteld voor onze zoon. Ordernr. 547. Tot op heden nog niets ontvangen. Wel alles netjes betaald. 15 januari mail gestuurd. Vandaag nog niets gehoord. Misschien morgen.

Ik wil nog steeds graag het tenue ontvangen, maar dan wel graag binnen 5 werkdagen. Anders graag het geld retourneren.
Ik heb begrip voor een latere levering, alleen houd de klant dan netjes op de hoogte.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over coolstuff4kids.nl

Bericht van coolstuff4kids.nl

3 jaren geleden - geachte mevrouw tenue ajax was er niet meer geld is geretouneerd duurt 4 werkdagen Betalingsgegevens ID26878547. BeschrijvingTerugboeking order 547 voor coolstuff4kids . terugboeking Aangemaakt2014-01-15 23:42:01 . Completed2014-01-15 23:41:58 . Bedrag EUR -41,75 . Kosten EUR 0,19 . Klantgegevens Naam Roelof Faber . AdresUniawei 11. Postcode9051BB . WoonplaatsSTIENS . LandNederland . IP-adres 95.96.229.102 . E-mailroelof@stiens.nl . Order Details Websitecoolstuff4kids . Order ID547 . Producten •Ajax kids tenue uit replica 2013/2014 Originele Transacties ID

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door coolstuff4kids.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat coolstuff4kids.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

coolstuff4kids.nl

Heeft op 15 januari 2014 om 23:44 geantwoord

Geld is terugestort naar klant

Heeft op 17 januari 2014 om 18:17 geantwoord

Geheel volgens afspraak is het geld overgemaakt.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van coolstuff4kids.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door roelofs10s