Klacht: wacht al 15 maanden op reparatie dakgoot

knetter75 op 13 september 2021 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

juni vorig jaar schade gehad doordat de regenpijp en dakgoor het water wat er viel niet aankonden.
Na 6 maanden was de eerste medewerker live eens komen kijken nu na veel wachten mailen wachten geen reacties op terugbelacties, etro vastgoed kwam langs om mn halve achtergevel eraf te halen en te bekijken waar het vandaan kwam… de stelling is niet vd aanhanger geweest… Ondertussen een aantal afspraken met ze gehad dat mensen wat gingen doen en kijken en effectief tot nu is er niets nakkes nada gedaan behalve de dakgoot leegscheppen en door spuiten.
nu heeft er iemand verzonnen dat er spuwers geplaatst moeten worden aan de voorkant en achterkant vh huis???? achterkant zit t probleem maar hoe kan je dat nu verzinnen terwijl er nog niemand het dak echt is op geweest op te kijken waar het nu misgaat?. Kijk nu willen ze afpreken met me om de spuwers te plaatsen en daarvoor mag ik thuis blijven of de poort open laten staan… NEE dat gebeurd beide niet ik heb al veel teveel vrije dagen opgenomen waar er niets is gebeurd en die dagen zijn me kostbaar net als die van elk normaal denkend persoon. En dan krijg ik vandaag ik een mail dat ik niet meewerk en mijn huis word overgeslagen?? Hoe hebben jullie het lef zeg om dit uit je strot te krijgen nadat ik al 15 maanden zit te wachten op een oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt schandalig jullie behandelen je huurders als stront

schadevergoeding wegens geen woongenot dit akkefietje was nl niet de eerste keer in 2009 /10 is dit namelijk ook al gebeurd!!

en ga met een ladder eens het dak op en bedenk dan wat de oplossing is ipv achter een bureau maar los de lekkage met veel regen aan de achterkant gewoon eens op. ps ook al 17 jaar geen onderhoud!! helpt niet mee he!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ymere in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door knetter75