Klacht: waarschuwingsfoto

een foto met een doodskistje en de tekst roken kan uw ongeboren kind doden. Ik ben hier heel boos en verdrietig over, ook voor de nietrokers onder ons doet dit veel pijn. Het is verschrikkelijk om je kindje te verliezen en wil je niet aan herinnerd worden en zeker niet op een verjaardag en je ziet zo’n pakje shag liggen!!!!!!!!!!!!!!!!! Enkele jaren terug heeft nog een (vrouwelijke) longarts het verslavingsstofje, waar de regering toestemming voor had gegeven, te verhogen/toe te voegen, verworpen, helaas hier hoor je niks meer over. Hoe moeilijk is het niet om na te zijn gestopt er niet meer aan te komen, eens verslaafd….

deze (of dit soort) foto weg!!!!! zij willen niet echt helpen met stoppen dmv foto's, dit kan alleen door de troep eruit te laten, maar ja dan is er niemand meer die rookt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tobacco Manufacturing Ootmarsum

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tobacco Manufacturing Ootmarsum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. Kors-Manshande