Klacht: waarschuwing verlenging nooit ontvangen

op 23 augustus 2016 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

mijn moeder is 73. woont op 2 hoog zonder lift. heeft geen internet. ik, haar zoon, moet alles in de gaten houden. ik log dan ook niet in als er geen leuke toe[passelijke woning vrij komt. Deze week kwam er een leuke woning vrij met lift en wilde ik inloggen. Inlog en wachtwoord deden het niet meer. Was 2 dagen te laat met verlengen. Post heeft ze nooit ontvangen, anders had ze die 10 euro echt wel betaald. Nu moet ze weer opnieuw beginnen en zal waarschijnlijk nooit meer in een ander huis terecht komen ,omdat ze nog lang niet genoeg “punten “heeft gescoord om te verhuizen.

als haar inschrijving alsnog verlengd wordt zodat ze weer kan reageren op woningen waar ze de rest van haar leven kan gaan rusten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht jarodger

1 jaar geleden - Ik heb inmiddels een bericht ontvangen dat ik de inschrijving alsnog mocht verlengen. heb ik gedaan. nu nog een inlog en wachtwoord scoren en dan kunnen we weer reageren.

Alle klachten die gemeld zijn door jarodger