Klacht: Waarom twee betalingen

op 11 februari 2018 over Norton in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

ik had graag op de hoogte gebracht zijn over de twee betalingen die van mijn rekening genomen zijn door Norton.

Betreft een betaling op 26-12-2017 van 89,99 €.
en op 11-01-2018 van 69,99 €.
Deze werden automatisch van mijn rekening genomen wat volgens mij niet juist is.

Vriendelijke groeten, Jozef Cobbaut.

Gewenste Oplossing:

Als u mij in details wilt bevestigen over mijn twee betalingen ik vind dit erg kostelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Norton

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Norton nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jozef cobbaut