Klacht: Waarom nieuw nummer gekregen

op 02 mei 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

betr: mobiel nummer: 06-12140738 en 06-10781601
H.C. Schoemaker – Jurgens

Op 10.11.2015 is er een nieuw contract overeengekomen voor een duur van 2 jaar, in mijn ogen ook een te duur abonnement voor een 91 jarige..
Mevr heeft al vanaf 2008 een contract op het nummer 06-12140738 die per maand Euro 12.70 kost, dit bedrag is ten onrechte maandelijks van de rekening afgeschreven totaal een bedrag van Euro 228.60 totaal 18 mnd. De persoon die haar belangen heeft behartig doet het niet meer,
dus doe ik het sinds 1 maand en het viel mij op dat er 2x knp mobiel van haar rekening werd gehaald vandaar dat ik direct contact heb opgenomen met KPN klanten service. Mevr Schoemaker – Jurgens (91 jr) kan zelf niets meer lezen en is op andere aangewezen door haar oog ziekte Macula degeneratie wat heel vervelend is.
Gisteren heb ik het mobiele nummer 06-12140738 opgezegd dus stoppen de kosten voor de maand mei.
Kunt u voor een persoon die leeft van een AOW en klein pensioentje nog iets betekenen?

C Broekhuizen

Als KPN met een positief antwoord terug kom bij mij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.C. Schoemaker-Jurgens