Klacht: Waarom is dit?

op 14 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Amstelveen, om drie min startende bulderende fck vliegleugens. Mijn vrienden en mijn ouders zeggen ” let er niet op, je moet het negeren” De mensen die op Nu.nl reageren op een nieuws bericht over een stop op groei Schiphol zeggen ”ze moeten niet zo zeuren” Schiphol moet groeien. De Motor van de economie. Ik las een klacht hier over kernraketten en met de grond gelijk maken. Omdat een kindje van 9 maanden er niet van kon slapen…. Het geweld is zo heftig, mensen begrijp het toch? Ik kan 86 dB elke 3 min niet negeren, als dat al maanden aan de gang is. Ja ik heb ook fantasieën. Dat er eentje neerstort vol met vakantie vierende onverschillige debielen die nog ff snel voor 29 euro enkeltje gaan nazomeren.. in la palma ( heb het geprobeerd het is niet helemaal waar maar je kunt voor 102-, retour dat is nog steeds veel te goedkoop) Vuur vlammen en even rust. Kamer vragen ed, veiligheid ofzo.. heerlijk.

MINDER VLUCHTEN: VOL namelijk VOL. Er kan niks meer bij. dat is toch gewoon duidelijk????? het moet krimpen. Er is geen andere oplossing. Het is slecht voor onze gezondheid. Ultra-fijnstof nieuwe asbest let maar op. slaapverstoring veroorzaakt stress hart en vaat ziekten en meer... Geen nacht vluchten over bewoond gebied en met nacht, gewoon na negen niet meer en voor zevenen ook niet. Mensen die werken hebben acht uur slaap nodig om goed te kunnen functioneren. De enige partij die dat aandurft om onder woorden te brengen is de partij van de dieren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zomoevanhetgeluid