Klacht: Waardeloze service, slechte of geen bezorging, niet het gevoel krijgen dat je als klant de 1e prioriteit bent bij het AD

op 26 juli 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ben al meer dan 25 jaar abonnee, maar de service wordt alleen maar slechter. Vroeger had je nog nabezorging als je krant niet kwam. Tegenwoordig wordt je abonnement met 1 dag verlengd voor de volgende betaling (moeilijk te controleren. Gebeurd dat wel?).
Je kan een nummer bellen, iemand te spreken krijgen is bijkans onmogelijk. Je kan een dagcode krijgen waarmee je de krant alleen digitaal kan lezen, alleen op de PC en alleen op de dag zelf ???!!
Ik wil een krant die ik 1 dag later of 3 dagen later ook nog verder kan lezen (laat staan stukken bewaren). Niet deze shit service.
Krijg op deze site ook totaal niet het gevoel dat het AD uberhaupt iets doet met deze klachten. Ze zijn al net zo arrogant als Ziggo lijkt het wel.
Nu al voor de 3e dag op rij GEEN krant. Schandalig!

Als ik het gevoel krijg als klant te worden behandeld. Niet als een nummer om hun winst te spekken. Terug naar de nabezorg service, een menselijke benadering en duidelijk inzicht in wie de lokale bezorging regelt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FrankLinssen