Klacht: waardeloze service

op 04 oktober 2016 over Megekko.nl in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

bij het bestellen van verschillende computeronderdelen bleek het moederbord defect bij levering. opgestuurd naar Megekko: kregen het nog steeds defect terug. Naar Breda gereden met hele computer, daar bevestigden ze dat het moederbord inderdaad nog kapot was: zou opgestuurd worden naar fabrikant. na anderhalve week kregen we het terug: nog niet goed. Gevraagd om een nieuw moederbord (garantie dachten wij) maar nee hoor: “het zou wel aan ons liggen” werd er gezegd! belachelijk!! Na wat heen en weer gemail begreep ik wel dat er van hun kant uit geen oplossing zou komen. Heb ergens anders een nieuw moederbord gekocht. Voor ons nooit meer Megekko!!!

als ze keurig een nieuw moederbord op hadden gestuurd, in plaats van ons aan het lijntje te houden en uiteindelijk zeggen dat het onze schuld is. (terwijl product kapot was geleverd).

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Megekko.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Megekko.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Huisink