Klacht: Waardeloze organisatie

op 18 december 2012 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al meer dan 3 maanden bezig om onterechte facturen te voorkomen. Waardeloze klantenservice. Die lui willen ook geen naam geven en weigeren op enigerlei het gesprek per mail te bevestigen.

Gewenste Oplossing:

geen klant worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 18 december 2012 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is in behandeling genomen door de afdeling klachtafhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door stan1980