Klacht: Waardeloze moppen het lijkt wel papier!!

Rudolf de Wit op 19 oktober 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb regelmatig artikelen online en in de winkel gekocht bij u , maar nu is het wel heel erg treurig . Ik had een aantal moppen dweiltjes met schroefdraad bij u besteld en begrijp heel goed dat dat voor die prijs een paar euro meen ik niet een industriële houdbaarheid heeft . Maar dat het na drie maal dweilen al de vuilbak ik kan had ik niet verwacht ! Ik kon op uw site dan ook geen betere vinden! Dit wilde ik even kwijt m.v.g R de Wit.Borneostraat 45 Den Haag.EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID HET GAAT OVER BLOKKER DAT VOND IK NIET TERUG DUS VANDAAR!

Ik verwacht dat u hier iets meedoet !FIRMA BLOKKER!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Jammer dat deze winkel zo te werk gaat 100 jaar BLOKKER nou dat is dan een opvolger van V en D , dat gebeurd als je de klanten gaat bedonderen!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door