Klacht: Waardeloze leveringen en service Svedex

op 06 oktober 2017 over Svedex in de categorie Interieurbedrijven

Voor onze nieuwbouwwoning besloten we eind 2016 om binnendeuren van Svedex te bestellen. Inmiddels zijn we zeker 9 maanden verder en zijn we nog niet klaar voor wat betreft de deuren! De verkeerde soort deur, deuren met de gefreesde scharnieren op de verkeerde plaats, meerdere malen beschadigde deuren, onjuiste maatvoering van dorpel/kozijn..het houdt niet op. Tijdens het opnemen van telefonisch contact geeft Svedex aan dat zij een nieuwe deur zullen leveren, echter worden we keer op keer achteraan de wachtrij geplaatst en duurt de levering weer 4-5 weken. Met de vermelding: meer kunnen zij niet voor ons doen. Eenmalig kwam het ook voor dat Svedex aangaf dat wij wel 50% van de deur zouden moeten gaan betalen, dus niet. We hebben meerdere keren om spoedlevering, dan wel een tegemoetkoming in welke vorm dan ook gevraagd, maar tot op heden wijst Svedex alles af. Enige klantgericht zou ook betekenen dat zij persoonlijk contact opnemen met de klant, dat is ook nog nooit gebeurd. Al met al kunnen wij niet anders zeggen dan: waardeloze leveringen, waardeloze service en de klantgerichtheid is geheel zoek! We zijn er helemaal klaar mee na 9 maanden.

Wij waren tevreden geweest als men enige service had geboden. Graag wensen wij dat Svedex ons tegemoetkomt.

Alle klachten die gemeld zijn door L Petri