Klacht: Waardeloze levering, nog slechtere communicatie en service

op 02 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week kreeg ik als verjaardagscadeau een mooie LG Wasmachine, besteld door mijn moeder via wehkamp.nl
Hij moest nog wel geleverd worden, dit zou afgelopen maandag gebeuren.

Tusen 9 en 13u zou de bezorger komen, maar om 15u had ik nog niets gehoord.
Toen ik contact opnam met Dynalogic vertelden ze mij dat de bezorger de binnenstad van Nijmegen niet in kon rijden vanwege de paaltjes.
Ik heb uitgelegd dat dit altijd zo is en dat er ofwel voor 12u de stad in gereden moet worden of er een gratis vergunning aangevraagd moet worden voor die dag.
Volgens mij is het uitzoeken van dit soort zaken deel van hun werk als bezorgbedrijf, maar oké, fouten kunnen gemaakt worden.
Vervelender vond ik het dat er geen contact met me op is genomen en ik dus de hele dag thuis ben gebleven voor niets.
De bezorging is verplaatst naar gisteren, tussen 8 en 11.

Gisteren had ik om 12u nog niets gehoord, en heb ik Dynalogic wederom moeten bellen.
Ik werd doorgeschakeld naar de bezorger en deze vertelde me dat hij vertraging had en nu voor dichte poortjes stond omdat er geen vergunning aan was gevraagd!!
Uiteindelijk heb ik hem weten te overtuigen om de wasmachine op een steekwagentje de binnenstad in te rollen waarna hij netjes geïnstalleerd is bij mij thuis.

Echter: mijn oude wasmachine wilde hij niet meenemen want er was geen plek in de wagen??
Mijn verklaring dat ik dus nu DRIE dagen thuis moest blijven voor één simpele bestelling vond hij vervelend maar ‘hij kon er niets aan doen’.

Vanochtend zou mijn oude wasmachine tussen 8 en 11 opgehaald worden, om kwart over 11 had ik wederom NIETS gehoord van Dynalogic.
toen ik ze belde kreeg ik te horen dat de afspraak niet door ging OMDAT DE WAGEN VOL ZAT!? Ik moest maar een nieuwe afspraak maken voor vanmiddag of later deze week.

Eén fout (maandag) is tot daaraan toe, maar 3 dagen achter elkaar je beloftes niet nakomen vind ik ronduit absurd. Ik ben nu dus mijn hele maandag, dinsdagochtend en mijn complete woensdag bezig met een bestelling, ik kook van woede en snap niet dat Dynalogic zo waardeloos kan handelen.

Mijn vertrouwen in dynalogic is sowieso weg, maar een persoonlijke reactie zou fijn zijn.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen6511