Klacht: Waardeloze klantenservice bij uitstappen!!

op 14 juli 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Ik was ontevreden over de site en heb mij binnen twee dagen uitgeschreven. Het werkt helemaal niet prettig om met iemand in contact te komen en dan moet je nog een waardecompensatie betalen. Je sluit namelijk gelijk een jaarabbonement af.

Alles behalve flexibel en onvriendelijke klantenservice!

Tegemoet koming in de waardecompensatie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 14 juli 2017 om 14:40 geantwoord

Geachte TTTT00

U wordt vóór, tijdens en na de bestelling op de waardecompensatie gewezen: in de Algemene Voorwaarden, tijdens de bestelprocedure en in de e-mail met de bestelbevestiging. Zonder de waardecompensatie te accepteren kunt u geen premium-lidmaatschap afsluiten.
Om deze redenen kunnen wij niet afzien van de waardecompensatie

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
ParshipWebCare

Heeft op 14 juli 2017 om 14:57 geantwoord

Parship weet ook wel dat consumenten de kleine regels niet lezen. Bovendien wilde ik ook wel betalen als de dienstverlening beviel. Maar om alsnog volledig de compensatie te vragen terwijl je binnen twee dagen aangeeft ervan af te willen zien en maximaal 1u op de site zat vind ik uiterst onflexibel. Zo kan ik niet met mijn (ex)klanten omgaan.

Alle klachten die gemeld zijn door TTTT00