Klacht: Waardeloze dienstverlening

op 14 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Waardeloze dienstverlening. Nu al meerdere malen achtereen problemen gehad met de levering. Ons adres is niet super duidelijk te vinden en (oude) navigatiesystemen kennen het huisnummer niet. De bezorgers staan telkens bij een verkeerd adres en nemen dan de handel weer mee zonder te bellen naar het opgegeven telefoonnummer of om het adres op te zoeken.

Ook de klantenservice (0,45p/m!!!!) kan niks voor je doen wanneer je belt en de wachttijden zijn abnormaal. Kost ons iedere keer weer vrije dagen en onnodige belkosten.

Ook met het opnieuw inplannen van de leveringen MET BESCHRIJVING voor de bezorger blijft het mis gaan.

Bezorgers moeten lezen wat er bij de opdracht staan en verder kijken dan hun neus lang is.

Bellen naar de klantenservice moet anno 2017 gewoon gratis zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 september 2017 om 12:51 geantwoord

Geachte klant,

Wanneer wij de transportgegevens erbij pakken zien we dat de transportafspraak reeds op 14-08-2017 alsnog succesvol is uitgevoerd. Onze welgemeende excuses voor het eerdere ongemak dat u heeft ervaren met onze service. Wij zullen deze klacht voorleggen bij de chauffeursafdeling en zorgen dat dit soort situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Nogmaals onze excuses!

Dynalogic Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door wvt81