Klacht: Waardeloze “after sale” na klacht over bankstel

op 20 december 2017 over Miltonhouse in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe Natuzzi bankstel, 2x 3-zits met verstelbare stoel, in januari 2017 bij Miltonhouse gekocht. Bij levering in april, bleek de stoel in een verkeerde kleur geleverd te zijn. Werd financieel gecompenseerd. Vervolgens bleken de zitting van de banken erg snel “te slijten” althans de vullingen, die “firm” zouden moeten zijn, zakten enorm snel in waardoor het zitcomfore heel snel enorm waardeloos werd… Tevens krasten de poten nogal op onze houten vloer omdat de bijleleverde doppen erg slecht van kwaliteit waren. E.e.a. Bij Miltonhouse aangegeven en toen werd het stil…. Voortdurend zelf contact moeten zoeken en uiteindelijk een setje nieuwe dopjes ontvangen die echter niet geschikt bleken voor onze poten. Eindelijk kwam er een stoffeerder, namens Natuzzi, en die concludeerde dat de zittingen onaanvaardbaar diep inzakten. Afhandeling zou via Miltonhouse lopen, maar zoals al eerder….het werd stil, heel stil. Zelf weer gebeld doch juiste persoon was niet aanwezig. Vervolgens verwacht je dan gebeld te worden maar helaas… Zelf weer contact gezocht waarna bleek dat de nieuwe zitting op 24-12-17 (moment vandit schrijven is 20-12-17) worden verwacht…. Nu afwachten wanneer e.e.a. vervangen gaat worden… Deze aankoop blijft dus echt eenmalig, want na aankoop hoef je niet op Miltonhouse te rekenen.

Alles alles gereparerd/vervangen is

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miltonhouse

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miltonhouse nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H Schurink