Klacht: waardeloze actie ETos met nivea

op 16 juli 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Sinds dit voorjaar de app op mijn foon gezet. Eerste actie om te sparen, voor nivea pakket. Ruim voor de oorspronkelijke einddatum heb ik voldoende aankopen gedaan om en pakket te kunnen halen. Is de actie ingekort en telt een deel van mijn aankopen dus niet mee. Omdat ik geen fysieke spaarkaart heb, kan ik mijn gespaarde ‘zegeltjes’ niet samen met vriendinnen/buren e.d. samenvoegen tot toch een volle kaart.
Flinke misser van Etos ! Dit was de eerste actie via de app, meteen door Etos misbruik gemaakt van de beschikbare info. Ik boycot Etos, genoeg andere drogisten ! vind dit echt geen stijl.

Wanneer Etos alsnog de 'zegeltjes' toekent (tot de oorspronkelijke einddatum) en een pakket beschikbaar stelt. Of een fatsoenlijk alternatief.

Natuurlijk staat er in de voorwaarden van een aktie op=op en dat de voorwaarden kunnen worden aangepast, maar biedt een fatsoenlijk alternatief ! Ik voel me nu iig gewoon belazerd.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ivys