Klacht: Waardeloos en zeer slechte kwaliteit

op 16 april 2021 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Vanaf december 2020 heb ik problemen met het beeld kwaliteit. Het hapert en loopt vervolgens vast en slaat uit. Uit zich zelf start de tv app dan op nieuw
Op deze manier kun je niet fatsoenlijk tv kijken
Als je er vervolgens over belt of chat blijkt de klantenservice dit heel normaal te vinden
Het zou aan mijn netwerk liggen
Ik weet niet hoeveel medewerkers ik allemaal gesproken heb maar iedereen zegt iets anders
Ik heb gezegd dus ik betaal een service die niet voldoet. Zij kunnen mij de beloofde kwaliteit en service niet bieden en toch moet ik iedere maand betalen. Een verrekening op de factuur of een tegemoet komen daar hebben ze nog nooit van gehoord. Maar iedere maand wel hun hand open houden om abonnement kosten te ontvangen
Te schandalig voor woorden dit
Dan werd ik gisteren gebeld dat er overleg zou komen of ik dan wel niet het abonnement op kon zeggen en dat er een tegemoet komen zou komen
Er werd mij geadviseerd niet te betalen en wachten tot er een nieuwe berekening was gedaan en wat denkt u vandaag werd ik afgesloten voor het niet voldoen van het abonnementsgeld
Ik raad iedereen af om hier een abonnement te nemen. De klantenservice is gebaseerd op een stel ik ongeschoolde mensen die niets af weten en niets noteren of bij houden
Ik wil per direct een oplossing

Aangesloten worden en dat er dringend iets gedaan wordt aan de kwaliteit. Canal digital legde het bij mij neer maar ik zie alleen maar berichten op dit forum over de kwaliteit en haperingen ik het beeld
Dit is niet enkel bij mij of dat het aan mij ligt
Ik voel me zwaar bedondert door hun

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

3 maanden geleden - Beste mevrouw Collart, Erg vervelend dat u zoveel storingen heeft met de app. Ik zou dit graag nogmaals u willen onderzoeken. Dit kan echter alleen als u weer helemaal bij bent met de betalingen. U bent nu te ver gevorderd in de achterstand dat u bent afgesloten, mijn excuses als een collega heeft aangeraden niet te betalen. Dit is zeer zeker niet de bedoeling. Ik wil u daarom verzoeken de achterstand te voldoen, u wordt dan weer aangesloten en we kunnen met u op zoek gaan naar de problemen en kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Paul Webcareteam Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht Princess00

3 maanden geleden - Te ver gevorderd met betalingen??? Er is een maand niet betaald op aanraden van uw collega U suggereert nu dat er een mega grote achterstand is. Bedrag van 14,95 en ik krijg niet eens de geleverde service waarvoor ik betaal en dit al vanaf december 2020 Ik hoop voor als nog dat dit inorde wordt gebracht want ik ben het beu dat ik betaal voor een abonnement waar ik maar halve diensten krijg geleverd

Bericht van Canaldigitaal

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Collart, Momenteel gaat het om een achterstand van €28,90. De laatste betaling die wij hebben ontvangen was op 11-03-2021 voor de periode van 01-03-2021 t/m 31-03-2021. De periode van 01-04-2021 t/m 30-04-2021 is dus nog niet betaald en de periode van 01-05-2021 t/m 31-05-2021 is inmiddels ook gefactureerd. Dit doen wij altijd één maand van te voren. Mocht u hiertoe bereidt zijn dan wil ik u vragen om het openstaand saldo te voldoen. Wij kunnen u dan weer aansluiten en eenmaal aangesloten zijn wij meer dan bereid om het gesprek met u aan te gaan om dit eens goed uit te zoeken. Verder heb ik een chatgesprek kunnen terugvinden dat heeft plaatsgevonden op 16 april 2021. In dit gesprek laat u weten dat u overweegt het abonnement te beëindigen. Als alternatief wil ik dan ook aanbieden om het abonnement voor u stopzetten per die datum. De kosten vanaf 16 april (17-04-2021 t/m 31-05-2021) hoeft u dan niet te betalen, alleen de kosten tot aan deze datum (01-04-2021 t/m 16-04-2021) worden dan nog in rekening gebracht. Ik hoor graag waar u de voorkeur voor heeft, Vriendelijke groeten. Mark Webcareteam Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht Princess00

3 maanden geleden - Geachte, Ik ben vandaag al gebeld door canal digitaal. Ik ben bereid om april te betalen maar mei wil ik pas betalen als u ook daadwerkelijk uw dienstverlening aan mij kunt aanbieden. Bovendien zitten we nog niet in mei. En uw medewerker aan de telefoon sprak ook enkel over de periode april die nog betaald diende te worden. Ik heb het gesprek opgenomen dus er valt niets te betwisten. Ik vind het heel goedkoop van canal digitaal dat u maar uw handje open blijft houden om abonnementskosten te innen, maar u kunt uw service niet waarmaken. Ik heb een tv app abonnement en daar heb ik reden voor gezien dat het internet abonnement niet op mijn naam staat maar op naam van de verhuurder. Helaas bieden andere providers geen app abonnementskosten. U krijgt nog één kans. Verspeel die niet anders ga ik een gesprek aan met mijn verhuurder om alsnog over te gaan op een andere provider zodat ik ook zelf een tv abonnement elders kan aangaan

Reactie van de melder van de klacht Princess00

3 maanden geleden - De maand april is inmiddels betaald Stel me niet teleur, en maak uw diensten waar

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat je de maand April inmiddels betaald hebt. Ik zie alleen dat de maand mei ook al in rekening gebracht is. Klanten betalen namelijk altijd een maand vooruit bij ons. Je zou deze dus ook nog even moeten voldoen. Ik zou je hier een betaallink voor kunnen sturen als je dit zou willen. Verder ben ik wel benieuwd of je de melding nog steeds in beeld krijg en hoe vaak dit voorkomt? Vriendelijke groet, Mees van Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht Princess00

2 maanden geleden - Goedemiddag, Het beeld valt nog steeds nu en dan stil of springt automatisch op exit zodat de app opnieuw start uit zich zelf. Ik merk nu wel met het weer dat het nu heel vaak gebeurd. Kan dit aan het weer liggen waardoor de verbinding niet goed is? Betaling voor mei zal nog voldaan worden maar ik vind het vooral belangrijk dan ik op een normale manier tv kan kijken zonder dat hij hapert of stil valt Mvg

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Beste mevrouw Collart, Dank dat u de achterstand heeft voldaan. Heel erg vervelend dat de app blijft storen. Zou u de volgende gegevens kunnen doorgeven aan ons: Welk kanaal/kanalen heeft u de problemen: Welke programma's: Besturingssysteem: Merk: Model: Provider internetsnelheid (kunt u een internettest doen? Bijvoorbeeld via: speedtest.net): Wi-fi, 4G of bekabeld: Heeft u met andere apps storingen: Alvast dank voor het invullen! Met vriendelijke groet, Paul Webcareteam Canal Digitaal

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 18 mei 2021 om 12:18 geantwoord

Beste mevrouw Collart,

Na 5 mei 2021 heb ik niets meer van u mogen vernemen.
Ik ga er daarom vanuit dat de problemen in zijn geheel zijn opgelost.

Mocht u toch nog vragen of problemen hebben dan verneem ik dit graag!
We zijn ook bereikbaar via chat (Facebook/Twitter). Gegevens staan op www.canaldigitaal.nl/contact.
Een mooie dag gewenst!

Paul
Webcareteam Canal Digitaal

Heeft op 25 mei 2021 om 10:57 geantwoord

Hallo canal digitaal,

Ik heb niet meer geantwoord omdat ik deze test al zo vaak met jullie heb uitgevoerd. En het lost niets op
De haperingen zijn verminderd maar nog steeds niet volledig weg
Het beeld blijft zo nu en dan stil vallen. Jullie hebben hier nooit iets aan gedaan geen enkele tegemoetkoming niets. Ik vind dit niet klantvriendelijk. Zodra ik wacht met betalen sluiten jullie mij af. Terwijl jullie zelf het echte probleem niet oplossen. Ik betaal voor kwaliteit en beeld en dat krijg ik niet altijd van jullie en daar gaat het mis
Jullie zijn nog steeds in de veronderstelling dat jullie iedere keer jullie handen open kunnen houden om geld te cashen. Maar kwaliteit leveren dat telt blijkbaar niet

Alle klachten die gemeld zijn door Princess00