Klacht: Waardeloos bedrijf. Al maanden geen service

op 02 augustus 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

T-Mobile NL ja t – mobile, wat een waardeloos bedrijf is dat.

Sinds september 2019 ben ik overstapt naar t mobile mobiel en internet thuis.
Dit had ik nooit moeten doen …
Sinds die tijd heb weinig gebruik kunnen maken van mijn mobiel abonnement. Ten eerste had t mobile in september een heel ander contract vast gezet dan ik had afgesloten en ondertekend. Na lang wachten is er in januari een nieuw contract ingegaan en daar ging de ellende alleen maar verder. Tot en met mei 2020 kregen ze mijn telefoonnummer niet omgezet na mijn oude nummer waardoor ik dus NIET bereikbaar was. Na vele contacten met de klantenservice , die van alles beloven maar niets na komen.. was uit het niets het probleem opgelost. Na 2 weken genieten van mijn abonnement, ontstond er een nieuw probleem: GEEN SERVICE. He verdorie nou dacht ik, zal wel een storing zijn. Helaas inmiddels WEKEN/MAANDEN verder heb ik nog STEEDS geen service.
Inmiddels is wel mijn abonnement opgezegd, zonder dat ik hier een bevestiging van heb gekregen. Maar helaas is nu ineens mijn nummer uit de lucht, waardoor ik niet kan overstappen naar een nieuwe provider????
Klantenservice laat je rustig wachten, bieden geen compensatie aan en weten totaal niet waar ze over praten. En oja… de facturen van de maanden blijven gewoon binnen komen.

En als je op klachtenkompas.nl een klacht indiend, kan er ineens wel terug gebeld worden op een aangegeven nummer? Maar niets oplossen .. Door dit hier te plaatsen, kunnen ze misschien ook mijn telefoonnummer en geld terug toveren…

Mijn telefoonnummer terug is en het geld.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xxwenn