Klacht: Waardeloos bedrijf

op 19 mei 2020 over FIKALIV in de categorie Aannemers

Keurig uitleg gehad en zeer fijn meegedacht met onze wensen. Uiteindelijk geen moeilijke keuze om bij Fikaliv de dakkapel te bestellen.

Toen begon de ellende.
Met veel vertraging (aantal maanden) de vergunning aangevraagd. Waren ze ‘vergeten’ in te dienen bij de gemeente.
De vergunning was akkoord en volgens Fikaliv stond de dakkapel klaar om geplaatst te worden. Toen bleek dat de kozijnen er niet waren.

Op de ochtend van de plaatsing moest het restant bedrag voldaan zijn. Meneer v B. zei dat dit met wetgeving te maken had. Naïef als wij waren dit gedaan.

Na plaatsing bleek er lekkage te zijn vanuit de nok. Een dag later heeft meneer dit aangesmeerd (dicht gesmeten). Meneer wist dat er nog 2 plekken waren die niet waterdicht waren.

Diverse malen gebeld, gemaild ed maar geen reactie. De enige reactie was dat we groot op het memobord hingen.

Na diverse brieven (ingebrekestelling ed) via de rechtsbijstand het door een extern bedrijf de reparatie laten uitvoeren. Fikaliv en de heer v. B. hebben nergens meer op gereageerd.

Hebben het al laten oplossen aangezien we niet in de regen willen zitten..

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FIKALIV over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mwkhollanders