Klacht: waardeloos bedrijf

op 02 juli 2016 over Tobacco Manufacturing Ootmarsum in de categorie Tabaksbedrijf

Shag van hen is droog, gevuld met boomstammen en ook de vloei brandt na het aansteken bijna geheel op/in. Website van hun werkt niet, klacht-mailadres bestaat niet en verder is er op geen enkele manier een mogelijkheid om dit bedrijf te benaderen. Kortom…… stoppen met het kopen van producten van deze laaielichters. Van anderen vernomen dat mijn klachten niet alleen aan mij liggen maar bijna iedere “roker” heeft last van deze klacht(en) en kan ook op geen enkele manier contact krijgen met deze club. Is het niet mogelijk om daar een consumenten organisatie op te zetten ????

Als deze club direct stopt met het bedonderen van hun "rokers". Anders stoppen met dit bedrijf als je niet in staat bent een goed product te maken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tobacco Manufacturing Ootmarsum

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tobacco Manufacturing Ootmarsum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RonnyRonny1