Klacht: Waardeloos!

op 18 december 2012 over DHL in de categorie klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

Begin November een pakket verzonden met dhlforyou.
Pakket is ruim een MAAND steeds afgesteld voor bezorging,genoteerd onder,overmacht,ontvanger was niet thuis,geadresseerde verhuisd,etc.
Ontvanger was wel degelijk thuis en heeft nooit een niet thuisbericht ontvangen.
Ikzelf heb vanaf half november geprobeerd het pakket retour te krijgen.
Dit heeft geduurd tot een reactie op 4 December dat ik 5 December het retour zou ontvangen.
Ook hier heeft het tot 8 December geduurd om het pakket daadwerkelijk te ontvangen.
Status meldingen dat ik niet thuis was,echter het is een winkel adres,welke gewoon was geopend.
Bij navraag aan de selektvracht chauffeur,zijn antwoord,ïk heb ook wel eens wat anders te doen”
Meerdere malen getracht contact te krijgen en een beetje normaal antwoord,hetgeen dhlforyou nu biedt is de verzendkosten in restitutie.
Ik heb een maand gebruik gemaakt van deze service en in deze maand zo’n 60 zendingen aangeleverd.
De service is beneden alle peil.
Het visitiekaartje van mijn bedrijf als bezorgservice absoluut niet de bedoeling.

Ik adviseer dan ook zeker geen gebruik te maken van dhlforyou/selektvracht

verdere uitleg hoe dit mogelijk is geweest en schadevergoeding daar ik een klant kwijt ben,verder zou uberhaupt een antwoord al fijn zijn

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2012 om 12:05 geantwoord

Geachte de heer mevrouw,

Het is vervelend dat wij niet aan de verwachtingen kunnen voldoen. In dit geval raad ik u aan om contact op te nemen met klantenservice.DHLForYou@dhl.com. Ook wij zullen hen op de hoogte brengen.

Mvg

Henne de Jong

Reactie van de melder van de klacht V.I.P.

6 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw de Jong, Zoals in mijn klacht vermeld heb zowel ik als ontvanger regelmatig contact gezocht met de door u genoemde klantenservice,service is er echter niet,er wordt gewoon geen enkel antwoord gegeven,en al helemaal geen oplossing geboden.

Bericht van

6 jaren geleden - Dat kan niet de bedoeling zijn. Wij gaan dit nogmaals kenbaar maken bij onze collega´s van DHLforYou.nl. Met vriendelijke groeten, Henne de Jong

Reactie van de melder van de klacht V.I.P.

6 jaren geleden - En tot heden nog niets mogen vernemen van DHLforyou! Grappig toont toch echt hun snelheid,klantgericht denken en service

Alle klachten die gemeld zijn door V.I.P.