Klacht: Waardeloos

op 13 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het bedrijf is letterlijk te schandalig voor woorden, ik betaal maandelijks mijn tarief voor mijn verzekering voor mijn galaxy 7 deze was helaas stuk gegaan, krijg ik een nieuwe telefoon geleverd na een betaling van 65€ laad mijn telefoon maar op tot 64% is de accu van de 64% die ik maar kan hebben op binnen 3uur. De telefoon aan de binnenkant kan je schudden als een rammelaar. Ik heb zes verschillende soorten foutmeldingen, continu op poppen op me telefoon. En kan zo nog wel ff door gaan, heeft mijn telefoon een kleine haar kras aan de achterzijde,WILLEN ZE HET TOESTEL NIET MEER VERGOEDEN GEEN GARANTIE, het zou namelijk zomaar is kunnen dat al deze problemen door dit krasje aan de achterzijde komt. T – mobile stop met deze verzekering in zee te gaan, het haalt echt je naam naar beneden

Wanneer ik een nieuw toestel krijg, die werkt!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 december 2017 om 09:23 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wellicht is het handig als u deze klacht indient bij uw verzekering, Dynasure. Dynalogic is namelijk enkel de transport partner. Wij kunnen u hier dan ook niet mee verder helpen. U kunt de klachtenafdeling van Dynasure bereiken op klacht.ace@dynasure.eu.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door One of a Kind