Klacht: Waardeloos

op 03 oktober 2017 over Collect en Deliver in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zeer slecht. Triest dat Collect & Deliver zichzelf in de pakket business promoot als vernieuwend. Magazijn van de webshop is 20 km van mijn adres vandaan.
Op maandagavond bestelling plaatsen, woensdag overdracht aan Collect & Deliver, waarna gedurende 6 dagen de bestelling op gesorteerd staat…
(Handig, denk je op tijd een bestelling te plaatsen komt het alsnog te laat voor een verjaardag).
Zelfs na een bericht aan de klantenservice krijg ik geen antwoord. Uit Hong Kong krijg ik mijn bestellingen binnen 3 dagen.. Vandaag, 6 dagen later, leek het pakket onderweg te zijn (bezorgtijd tussen 9:00 en 21:00) en pas om 18:00 zag ik opeens op de site dat het waarschijnlijk morgen gaat worden…Sneu

Collect&Deliver Collect & Deliver CollectDeliver CD C&D

snel bezorgen van pakketten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collect en Deliver over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Collect en Deliver in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Collect en Deliver een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Collect en Deliver

Heeft op 15 december 2017 om 13:13 geantwoord

Beste J. Overtoom,
Deze week is ons account geopend op dit platform. U heeft een vervelende ervaring met ons bedrijf en daar zijn wij uiteraard niet blij mee. Wij doen onze uiterste best om ervaringen zoals die van u tot het minimum te beperken. Daarom nemen wij alsnog contact op om u te informeren.

De informatievertrekking van uw zending heeft te wensen overgelaten. Dit komt omdat het pakket manco was (kwijt). De informatie toonde dit niet waardoor dit voor u zeker niet goed over kwam. We hebben onze chauffeur hierop aangesproken en de controles op eventuele vertragingen aangescherpt.

Toch bieden wij u graag een kleinigheidje om het leed te verzachten. Zou u hiervoor een reactie kunnen achterlaten? Dan neemt iemand van onze klantenservice contact met u op.
Mvg Jeroen

Alle klachten die gemeld zijn door Unnecessary