Klacht: Waardebon niet gekregen

op 18 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We kochten speelhuis online via de praxis. Er ontbraken onderdelen en de planken waren kapot. We kregen na lang zeuren eindelijk nieuwe planken. Ook zouden wij voor de kapotte planken een vergoeding krijgen. Een waardebon van 15 euro. Deze kregen we steeds maar niet. Ik heb nu geloof ik al 4x weer gemaild maar ik krijg geen reactie meer. We worden verder genegeerd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de beloofde waardebon ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sally89