Klacht: Waar kan ik mijn fleurig kaart tov 75 euro inleveren

op 17 juni 2017 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Waar kan ik mijn fleurop kade kaart t.w.v 75 euro inleveren .

Wanneer ik naar intra tuin ga en bij ons in de buurt mijn bon kan inleveren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intratuin in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intratuin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intratuin

Heeft op 19 juni 2017 om 10:43 geantwoord

Goedemorgen mevrouw De Graaf,

Bedankt voor uw bericht.

Om te zien waar u uw Fleurop kaart kunt inleveren kunt u het beste even op de website van Fleurop kijken. Helaas kan de Fleurop bon niet door iedere Intratuin vestiging worden ingenomen. Op de website worden de dichtstbijzijnde inleverpunten punten vermeld.

Hartelijke groet,

Intratuin Nederland

Bericht van Intratuin

2 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw De Graaf, Zojuist zie ik dat u niet tevreden bent met de gegeven oplossing. Fleurop is geen onderdeel van Intratuin. Helaas kan ik u dan ook niet verder helpen. Wij kunnen alleen de website van Intratuin aanpassen. Wellicht kan Fleurop u verder helpen met uw klacht, aangezien het een klacht is over de website van hen. Wellicht ten overvloede hierbij de link naar de website van Fleurop met inleverpunten: http://www.fleurop.nl/bloemist.html?zipcode=puttershoek Voor meer informatie wil ik u doorverwijzen naar Fleurop zelf. Intratuin staat hier los van. Groet, Intratuin Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Petra1958